vineri, 12 august 2016

Jurnal



Astazi:12.08.2016
Afara...
 Ploua si este foarte frig, sunt multe frunze cazute,ai impresia ca  deja s-a instalat toamna,iar in casa imi trebuie sosete in picioare si ceva in spate.
Ma gandesc...
La un costumas roz pe care l-am vazut chiar acum pe facebook,mi-ar prinde bine unul,dar oare cine sa mi-l faca?:)

    Din bucatarie...
  Am gatit azi o ciorbica a la grec,piure de cartofi cu carnat  si clatite.
Din stupina...
   O data la 2 zile :facut sirop,carat sirop,dat la albine...munca,nu gluma.
Sunt recunoscatoare...
   Ii multumesc lui Dumnezeu pentru sanatate.
Un psalm,citat din Biblie sau carte religioasa...
  Important de citit
Ce mai mesteresc...
 Lucrez la un poncho,doar ca inaintez cam greu si nici nu sunt sigura ca imi ajunge firul,sper sa nu lucrez degeaba.
In casa...
  Se aude tv-ul acum,urmeaza sa fac putina ordine,sa sterg praful care se aseaza atat de repede... daca mi-a sosit coletul cu cele comandate ma voi apuca de trebaluit prin dulapuri.Abia astept!
 Ascult:
  Agro Tv, o televiziune care sustine agricultura,tocmai a fost prezentat un targ cu produse ecologice si mi s-a facut pofta de niste prajitura,erau pe acolo si niste maramureseni cu prajituri de casa...o nebunie!
Imi place
  coltisorul aceasta 
  
As vrea...
  Sa slabesc:),dar gandul mi-e la prajituri.
Citesc...
  Am citit doar bloguri si forumuri,cartile stau pe noptiera,nu le-am rasfoit .
Timp pentru mine...
   Din pacate nu am prea avut timp pentru mine,am avut o saptamana destul de grea,am fost plecata la fan,cred ca zilele de la fan au inlocuit cu succes minutele de sport de acasa,iar soarele mi-a dat un bronz frumos .Singura problema ar fi ca am mancat fara sa tin cont ca as vrea sa slabesc,pur si simplu munca de la tara nu este sinonima cu dietele,nu ai cum sa refuzi slanina,branza si ceapa,e prea bun,prea ca la tara.
Am invatat ca...
Oamenii buni sunt cam luati peste picior.
 Gazda:Corodusa
                                         Zile frumoase va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!