joi, 11 august 2016

Si inca o leapsa




                   

                  Pentru ca am fost nominalizata de Lela sa raspund provocarii, o voi face cu mare placere, consider  ca prin asemenea postari cei care ne citesc reusesc sa ne cunoasca mai bine... eu deschid larg  usa sufletului si va invit sa mai descoperiti cateva lucruri despre mine:

                 Cum vă numiți, ce vârstă aveți, unde locuiți?
  Ma numesc Carmen,sunt o ucraineanca de 33 de ani si locuiesc cu ai mei intr-un sat linistit din nordul tarii,tocmai in Maramures.
              Ce înseamnă pentru voi propriul blog?
Un loc de relaxare,oaza mea de liniste,cartea mea de vizita,un loc de intalnire cu oameni minunati,schimb de experienta.
              Ce fel de persoana sunteti?  Va rog sa va caracterizati.
Loiala,grijulie(chiar prea grijulie),sociabila,iubitoare,uneori cicalitoare.
         
            Care sunt activitatile preferate?
Calatoria,gatitul,lucrul manual.

           Cum va petreceti ziua de duminica?
De obicei acasa sau facem scurte vizite,drumetii.

           Ati dori sa schimbati ceva la dumneavoastra sau la viata dumneavoastra?
Da!
          Ce anume?
As vrea sa calatorim mai mult.

        Ce va face fericita?
  Daca ii stiu pe ai mei bine,sanatosi,nu-mi trebuie alltceva...lucrurile materiale pentru mine nu conteaza.

      Ce nu va face fericita/nu va place?
Nu-mi plac oamenii falsi,egoisti ,dictatori,iar in ultima vreme ii evit.

    Daca ati avea ocazia sa-i multumiti cuiva pentru ceva, cum ati face-o?
Simplu...m-as adresa direct acelei persoane,fara ocolisuri,fara intermediari,eventual cu o atentie.

    Ce parere aveti despre familiile cu copii multi?
Da,chiar imi plac,nu stiu daca doar am impresia sau asa este:in acele familii domneste pacea,linistea ,credinta  in Dumnezeu si chiar este o ordine de nedescris in casa.
Bineinteles mai sunt si exceptii...Admir mamele cu multi copii,par atat de relaxate ,bine dispuse si emana atata energie pozitiva.
               Daca va plac intrebarile le puteti prelua.As fi curioasa sa aflu raspunsurile voastre.

2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!