duminică, 15 martie 2015

Fila de jurnal

                                                                   
                              Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
                                                    Pentru astazi 15 martie,ora 18. 37:
                                                                       Afara...
              este destul de frig si sufla vantul,e bine in casa la caldurica cu o  ceasca de ceai in mana;
                                                                Ma gandesc...
   la soare si la primavara care se  lasa asteptata,dar  asa e in martie,se impletesc zile de iarna si zile de primavara ;                                      
                                                          Sunt recunoscatoare pentru...
              Mihaelei pentru aceasta postare,a fost o mare surpriza pentru mine,multumesc ,Mihaela!
           si pentru cei 100 de ron pe care i-am castigat la revista Carticica practica(este cel mai valoros  premiu castigat pana acum la revistele Practic);
                                                                Din bucatarie...
am simtit nevoia unei schimbari si am comandat niste accesorii tare chic ,abia astept sa soseasca ;
     



                                                          
                                                                   Citesc...   
                               volumul 9 ,NE VORBESTE PARINTELE CLEOPA;                                                                                                          Ceea ce astept(sper)... 
                             sa duc la bun sfarsit unele planuri pe care mi le-am propus,este destul de greu ,dar nu imposibil,probabil voi scrie despre ele pe blog atunci cand totul va fi rezolvat;                                                                                               Ce mai mesteresc...
                           chiar daca mi-am propus ca si  la acest capitol sa fiu mai harnica,iata ca au trecut o gramada de saptamani iar vesta mea este inca pe andrele si poncho-ul e neterminat;                                                                                                Ascult...

                                                        Ballade pour Adeline
                                                                  In casa....
                                                           e ordine,caldura ;    
                                                                  Imi plac...
                                                      stropitoarele decorative
                                                                       sursa
                                                             ghivecele dantelate

                                                                               sursa
tare mult mi le doresc pentru bucatarie...sunt urmatoarele pe lista de cumparaturi                                                                                              Unele planuri pentru azi...
   sa ma relaxez,ultimele saptamani au fost mai aglomerate si am acumulat destul de multa oboseala;
                                                              O imagine pentru voi...

                                                               floricele mele 
                                                    O saptamana de vis dragi cititori!
                                        

                                                     

6 comentarii:

  1. Si mie imi plac ghivecele acelea!
    Ce faine poze ai pus!
    Spor in toate sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Catrinel,abia astept sa-mi inveseleasca bucataria toate acele obiecte.Spor si tie in toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. De cum am luat revista m-am si uitat sa vad la premii. Sunt foarte bucuroasa ca te-am vazut acolo si chiar in ziua aceea am vrut sa vin sa te felicit. Din pacate, eu zilnic imi propun vreo cateva zeci de lucruri bune si frumoase de facut, din care reusesc doar o ...parte :)) Dar si azi sunt bine primite felicitarile, nu? Si la mai mare, draga mea!
    Ca sa nu ti se mai deplaseze textul asa, vezi ca avem aliniere pe blogger. Deschizi postarea, dar probabil vei munci mai mult acum pentru ca sigur ai incercat sa faci alinierea manual si acum ele nu sunt la fel. Dar acum sau pe viitor, vezi ca deasupra chenarului in care scrii postarea, este bara cu instrumente. Apesi pe al cincilea buton de la dreapta spre stanga, care iti deschide optiunile de aliniere. Inainte de asta selectezi tot textul si apoi apesi pe aliniere la stanga, sau pe centru. Aici trebuie central, adica asa ai vrut sa faci. Cred ca am explicat clar, daca nu ma intrebi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitarile sunt bine primite oricand,multumesc!M-am chinuit tare mult cu blogul asta pana l-am adus cat de cat pe linia de plutire,am studiat si mai am mult de studiat pana sa-l fac sa ajunga asa cum vreau eu.(ti-am trimis si tie e-mail cu cateva intrebari,dar probabil nu l-ai citit...asta a fost mai demult:)Multumesc mult pentru sfaturi.O saptamana de vis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da, l-am citit si am si raspuns doar ca putin mai tarziu. Dar apoi, ceva nu a mai fost in regula cu adresa ca mi s-a intors inapoi de vreo trei ori. Dupa care....m-am luat cu altele, sorry.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu ce are e-mailul meu,am mai patit si cu alte persoane la fel,trebuie sa ma interesez sa rezolv problema.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!