miercuri, 29 octombrie 2014

Yarn Along

                          Yarn Along 


          Am aflat de  Yarn Along de pe blogul Irinei si a lui Catrinel...pasionatelor de crosetat /tricotat si citit li se ofera ocazia sa  arate proiectele la care lucreaza dar si  cartile pe care le lectureaza.

          

    Eu  am inceput sa crosetez o rochita  de toamna ,este  pentru mine;partea de sus este raglan iar in partea de jos am inceput un model simplut.
Citesc  "Transformarea de sine" ,este o carte care iti influenteaza modul de a gandi,de a trai,de a actiona,am primit-o de la un  vechi prieten   alaturi de alte carti de dezvoltare personala,dar pana acum nu m-am atins de ele.

                                   "Nimic în această lume nu este mai misterios, mai complex şi mai intim ca peisajul propriului tău suflet. Tu călătoreşti singur prin el, îi urci culmile şi îi cobori văile, ai coborât singur în prăpastiile sale întunecate şi te-ai odihnit pe pajiştile lui luminoase. Ţi-ai construit singur închisorile, dar şi catedralele."(fragment din carte) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!