sâmbătă, 27 mai 2017

Jurnal....cu multe fotografii




Laura, te-am auzit si iata-ma!Nu am mai scris de ceva vreme, am tot inceput cate ceva,am abandonat...nici eu nu stiu ce ce...
 Pentru azi… 27 mai 2017
 Afara ...
    Nu-mi place deloc vremea asta, suntem in luna mai si trebuie sa tot punem foc, azi a plouat mult , este frig, isi mai face aparitia si soarele, dar dispare destul de  repede.
 In bucatarie
    Avem mancare inca de ieri .
 In casa...
   Este racoare, mai tarziu voi pune foc.
  Prin gradina ....multa verdeata 
     








 Sunt imbracata...
   Bluza cu dungi si colanti mai grosuti.
 Ascult...
    Ciripitul pasarelelor.
 Mesteresc...
     Am invatat de la mama sa cos...exersez:
      

     Mi-am cumparat o masina de cusut si iata prima mea perna:
     
Ma bucur ca mi-am luat in sfarsit masinuta, am reusit sa-mi cos si perdelute pentru pod si anexe.Este o buna achizitie.
 Citesc...
      Nu am dispozitia necesara pentru a citi.
 Intentionez...
     Sa am mai multa grija de mine.
     Sa citesc blogurile preferate.
 Ma gandesc…
    La vacanta care este atat de aproape.
 Imi doresc...
    Sa pregatesc cateva cocarde pentru absolventii mei.
 Sunt recunoscatoare...
      Pentru viata pe care o avem.
 Astept cu nerabdare...
     Caldura...
  Imi plac…
      Florile si oamenii frumosi la suflet.
 Nu-mi place…
     Sa fiu mintita....
 Saptamanile care au trecut...
     Au trecut repede....am pregatit sirop din muguri de brad si sirop de papadie.
 Ieri…
     Servici si treaba pe acasa.
 Azi...
    Sunt mahnita ca nu am putut sa ajung la o conferinta...mi-as fi dorit mult...numai asta imi e in cap ....am pierdut multe informatii pretioase care m-ar fi ajutat la gradinita.
 Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
      Vreau sa invat sa croiesc o ie,voi incerca sa vad ce iese.
 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
     Ma voi odihni mult pentru ca avem zile libere.Tare bine imi vor prinde.


Corcodusa,multumim pentru gazduire!



10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Vreau sa fac mai multe,dar trebuie sa cumpar umplutura,nici aceasta nu are cata trebuie.

      Ștergere
  2. într-adevăr este o vreme ciudată: când este puţin soare şi ne încălzeşte şi pe noi, apoi vin brusc nori şi puţină ploaie dar mult frig...
    şi la tine, şi la noi vegetaţia s-a dezvoltat - ele ştiu cum se descurcă cu aceste temperaturi !
    da, este bună o maşină de cusut - spor la lucru !
    frumoase fotografii ai postat !
    pupic şi spor în toate activităţile dorite ! weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand am vazut coltul de terasa cu bradul numai la felul in care voi tranforma eu un colt cu brad si alte conifere si trandafiri si buruieni:)). Am sa pun poze inainte si dupa, m ai inspirat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur,abia astept sa vad.La noi nu e brad,larice cred ca ii zice,pana-n toamna arata perfect,apoi ii cad acele.

      Ștergere
  4. ce frumoase arata pozele!
    eu gradina inca nu am pozat-o, tare drag e sa vad verdele din gradina la tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca si mie imi place verdeata de aici, e tare relaxant sa o privesti.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!