luni, 6 februarie 2017

Jurnal(3)

                                                   


 Pentru azi…
    6.02.2017
 Afara 
   Ploua de cateva zile bune,dar sincer prefer ploaia...decat sa dardai de frig mai bine  sa vad si sa aud ploaia...chiar imi place sa privesc pe fereastra atunci cand ploua, ma relaxez total.
 In bucatarie
      Ciorba de burta,snitele si o prajiturica.
  In casa...
    Este cald si bine.
 Sunt imbracata...
   Colanti ,o blunza in dungi si papuci de casa.
 Ascult...
     R. isi spala jucariile si se aude apa, nu ca ar fi murdare,dar gaseste orice motiv ca sa se joace cu apa:)
 Mesteresc...
    Am terminat de crosetat un poncho,vreau sa-l spal si sa-l blochez.
 Citesc...
    Nu am mai citit nimic,am avut o perioada foarte grea cu raceala ,tuse si toate cele ....nu am avut dipozitia necesara de a citi ceva , nu am mai scris nici pe blog tot din aceasta cauza.
 Intentionez...
    Sa-mi crosetez  "un ceva" de luat pe spate, dar nu stiu ce ...mai caut...
 Ma gandesc…
Ca am cam ratat provocarea de 30 de zile cu raceala asta,ceai am baut foarte mult.A inceput
 sa-mi placa ceaiul de ghimbir.
  Imi doresc...
    Doar sanatate pentru toti.
 Sunt recunoscatoare...
   Pentru banutii castigati la reviste, asa imi pot cumpara tot felul de chestiute pentru hobby fara sa ma simt vinovata.
 Astept cu nerabdare...
   Sa vina primavara,sa pot sta mult pe terasa.
 Imi plac…
    Florile mele,gradina mea...abia astept sa arate din nou asa:
  









 Nu-mi place…
      Sa fiu racita ....
 Saptamana care a trecut...
    De fapt ultimele 2 saptamani...nu mi-au placut deloc ....gripa si iar gripa.
 Ieri…
     Am stat acasa  si m-am mai doftoricit. 
 Azi...
   Relax total cu un ceai , croseta si tv.
 Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
     As vrea sa iesim undeva la oras, poate chiar mai repede, mi-e dor sa intru prin magazine si sa fac cumparaturi, in ultima perioada am cumparat doar online.
 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
    Avem vacanta si vreau doar sa ma odihnesc, de obicei cand prind vacanta ma apuc de curatenie, dar acum nu ... vreau sa profit de liniste, de sanatate, de timp liber.
 Un citat preferat pentru azi...
"Fa ceea ce simti ca e bine pentru ca oricum vei fi criticat." Eleanor Roosevelt
 O fotografie de azi...
    Mana Maicii Domnului - miroase minunat primavara


3 comentarii:

  1. Insanatosire grabnica! Si piticu meu face orice sa ajunga la apa! :))))) nu stiam ca i se spune asa la caprifoi!!! Foarte frumos!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. îţi doresc multă, multă, multă sănătate ! florile sunt minunate ! şi eu doresc să vină mai repede primăvara - a fost atâta gerrrrrrrrrr iarna aceasta !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!