vineri, 3 iunie 2016

Jurnal




Astazi: 3 iunie 2016
Afara...
  Este frig si ploua,nu-mi place vremea asta deloc,dar nu avem de ales.Ma  bucur ca ieri am prins un moment fara ploaie si am reusit sa dau o alta fata gradinii de legume si straturilor cu flori,cateva ore de munca fac diferenta.
Ma gandesc...
  La faptul ca in sfarsit am reusit sa gasesc"reteta" organizarii.Dupa indelungi cautari,planuri ,am gasit ceva ce mi se potriveste despre care intentionez sa scriu si pe blog.
Din bucatarie...
  Iahnie de fasole si mai tarziu gris cu lapte pentru pitica,eu ceva usor ori salata ori iaurt sau lapte acru de oaie.
 ♥Din stupina...
   Cat a fost cald gazele au reusit sa adune ceva miere,dar din pacate vremea asta ploiasa nu le prieste .
Sunt recunoscatoare...
  Pentru sanatate ca-i mai buna decat toate.
Un psalm,citat din Biblie sau carte religioasa...
  Psalmul 50
Ce mai mesteresc...
  Am mesterit ceva ,v-am tot spus eu ca lucrez la organizare ,in concluzie mi-am facut timp si pentru asta.I-am decorat piticei mele, camera,mai sunt cateva detalii de pus la punct,dar sunt foarte multumita de ceea cea am facut mai ales ca am primit multe aprecieri de la Ruslanica mea.
Ascult...
  Doar linistea inimii,e chiar foarte importanta.Bine zic,nu?
In casa...
  E placut,curatenie ,toate sunt la locul lor.
Imi place
  casuta si terasa mea

 
                                                  (ghivecele sunt inca goale,nu am gasit inca florile potrivite pentru ele,am incercat sa plantez muscate,dar nu imi place cum arata,mai cautam,pana la toamna gasim ceva potrivit:)
                                             O cafea doriti la mine pe terasa?

                                            Sau poate o socata?Este proaspata,am facut si pentru iarna dupa o reteta gasita pe net,sper sa  reziste.
                        
As vrea...
   Nici nu stiu ce as vrea ,doar sanatate ,pace si liniste imi doresc.
   Mda,ia ca mi-am adus aminte acum ce as mai vrea,sa ma apuc de crosetat  saptamana viitoare,sper sa si reusesc.
    Vreau sa fac hrenzele ...Va plac?
Citesc...
   Le citesc povesti  piticilor mei de la gradinita.Pe alte carti nu am pus mana.
Corcodusa ,iti multumesc pentru gazduire!

9 comentarii:

  1. Eu raspund invitatiei tale, ai amenajat foarte frumos terasa, e un loc placut, plin de verdeata, flori si liniste. Ce fel de copacel e cel rosu?

    Habar n-am ce-s hrenzelele, dar sunt curioasa sa vad cum arata. Abia astept sa impartasesti cu noi secretul organizarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru aprecieri,Valentina!Copacelul rosu cred ca este gutui japonez,despre hrenzale/hrenzele pot zice ca-s tare gustoase,sunt un fel de clatite din cartofi...poate vin cu o reteta,pe la noi prin Maramures se gatesc foarte des.

      Ștergere
  2. Luiza,ne straduim si noi sa le facem pe toate cat mai bine.Sigur ca o sa va povestesc si voua despre metoda mea de organizare.Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iahnie de fasole.. chiar as putea sa fac, nu am mai mancat demult, iar mie fasolea imi place tare! Si gris cu lapte nu am mai mancat de muult timp, doar mama mai facea.. ce bun era.
    Lasa ca va trece si vremea ploioasa, vine vara imediat si ne vom plange de caldura :)) Eu deja ma plang de fapt, mi-e greu vara.
    Ce casuta si terasa frumoasa ai! Si eu vin la cafea :)
    O saptamana frumoasa, Carmen! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poze cu camera? :) Caut şi eu surse de inspiraţie, aş vrea să redecorez puţin cât e plecată la ţară vara asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu am terminat ,dar cand e totul gata voi incerca sa fac cateva fotografii ca sa pot pune si pe blog,oricum tot ce am facut pana acum este fara cheltuiala,foarte simplu si de efect,cum mobila nu o pot scchimba pentru ca am cumparat-o acum 4 sau 5 ani cand nu erau atatea oferte sau poate nu am stiut eu de ele,am incercat sa ma descurc cumva.

      Ștergere
  5. minunata si terasa si privelistea! Felicitari!!!! Sa va bucurati din plin de toate!!!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!