joi, 16 aprilie 2015

Rugaciunea de joi a Sfantului Ierarh Antim Ivireanul catre Mantuitorul nostru





  Rugaciunea de joi a Sfantului Antim Ivireanul. Astazi are cea mai mare putere de peste an.  
  Se spune ca rugaciunile au putere mai mare in Saptamana Luminata, cand cerurile sunt deschise dupa Invierea Domnului. Pentru ziua de joi exista o rugaciune speciala a Sfantului Ierarh Antim Ivireanul, inchinata Mantuitorului Iisus Hristos:
  
"Dumnezeule si Parinte al Domnului nostru Iisus Hristos, Cel care m-ai ridicat din patul meu si m-ai indrumat pina in acest ceas al rugaciunii, da-mi harul Tau, deschizindu-mi gura.
Calauzeste-ma cu Duhul Tau cel Sfint si invata-ma indreptarile Tale. Cite ti-am gresit pina in acest ceas, cu cuvintul, cu fapta sau cu gindul, cu voie ori fara de voie, slabeste, lasa, iarta, dupa mare mila Ta. Ca, daca Te vei uita la faradelegi, Doamne, Doamne, cine va putea suferi? Ca la Tine este izbavirea.
Tu esti Unul Sfint, ajutator puternic si aparator al vietii noastre si pe Tine Te lauda toata zidirea in veci. Amin."
                                                   sursa

                                  O zi de joi linistita si o saptamana cu multe realizari!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!