miercuri, 16 iulie 2014

Pasiunea mea ,reciclatul

                             
         Consider ca orice obiect vechi,aparent fara valoare  merita sansa unei imbunatatiri si ca orice hartiuta, crenguta sau cutiuta poate  cu ajutorul imaginatiei sa fie transformata in"ceva" deosebit.
           Pe forumul meu drag Tomnarellaam vazut la o doamna care face lucruri deosebite (Anyros) ,o carte transformata intr-o caseta pentru bijuterii,m-a fascinat pur si simplu si nu am avut stare pana nu am incercat si eu .
            Iata pasii pe care i-am urmat :
-se deschide cartea si pe prima fila se deseneaza un dreptunghi,lasandu-se un chenar ,pentru siguranta putem marca marginile cu banda adeziva ,apoi folosindu-ne de un cutter taiem filele toate ca in fotografie



         Dupa finalizarea acestui procedeu se da un strat de aracet in interior si pe muchiile exterioare,iar dupa uscare se verifica rezultatul ,daca caseta nu este intarita bine se mai aplica un strat de aracet.Cand
 caseta-carte este uscata complet se decoreaza cu tehnica decoupage,eu sunt incepatoare in acesta tehnica,dar incet,incet voi avansa.Mie imi place atat de mult rezultatul final,pot spune cu mandrie
 ca  am obtinut o minunata  caseta pentru bijuterii,suport pentru scrisori sau o cutie secreta pentru gandurile sau visele noastre.
                     







                                                                                 Pe curand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!