luni, 15 octombrie 2018

Caminul tau,un colt de rai!Saptamana 2



MA CONECTEZ

Zgomotul exterior si interior ne impiedica sa fim prezenti si in contact cu noi insine, cu Dumnezeu si cu semenii. In loc sa traim dinlauntru in afara, traim dinafara spre launtru. E momentul sa profitam de incetinirea ritmului si sa ne indreptam privirea spre interior si sa ne regasim, sa facem liniste ca sa auzim ce e acolo.

 Saptamana aceasta ma reintorc la mine
vorbesc mai putin si sa ascult mai mult - pe mine, pe ceilalti, pe Dumnezeu
imi fac timp pentru rugaciune, meditatie, jurnal


Provocarea saptamanii
Cumpara-ti un caiet dragut, sau un jurnal, o agenda care sa te inspire, si scrie zilnic in el cate trei pagini. Nu conteaza ce, scrie tot ceea ce iti trece prin cap, fara sa te gandesti prea mult.

Saptamana a trecut repede, am reusit sa scot jurnalul din biblioteca... e roz si dragut,asa cum imi place mie...

de scris am scris in alte "jurnale", mi-am pus la punct toata hartogaria pentru serviciu...ah,multa a mai fost...am scris mai mult de 3 pagini zilnic...acum sunt mai linistita cand stiu ca imi este totul pus la punct.Am inceput sa mananc din nou la ore fixe, mi-am facut timp si pentru mine,ma simt bine doar atunci cand am grija si de corpul meu...mancarea sanatoasa imi este aliatul cel mai bun.


 prajitura cu dovleac copt-excelenta
Ne mai auzim!

3 comentarii:

  1. ce jurnal dragut! si eu tot cu hartogaraia pentru serviciu m-am ocupat- am consumat aproape un bax de coli doar pentru tot ce imi trebuie la inceputul semestrului

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Stiu ce inseamna,ne ingropam in hartii din pacate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place jurnalul, dar si prajiturica. :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!