duminică, 30 septembrie 2018

Bin bucatarie 2 .....

                                                                paste cu carne tocata si branza
                                                                         papanasi
                                                                    peste cu mamaliga
                                                                    clatite cu nutela
                                                       
ciorba radauteana 
                                                                         ciuperci pane
                                                      cus cus cu carne si ciuperci
                                                         paste cu carne de pui si salata
                                                               piept de pui si spanac
                                                                           hrenzale

                                                                  suc de rosii

13 comentarii:

  1. Clatitele imi fac cu ochiul. Nu am mancat niciodata papanasi. Nu se fac in zona mea. De fapt, asta e motivul pentru care nu inteleg deserturile cu branza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa incerci ,Laura...sunt sigura ca o sa-ti placa,dar neaparat cu dulceata de afine.Eu am facut anul asta dulceata de afine special pentru papanasi.

      Ștergere
  2. Ce apetisant arata totul :) Papanasii sunt preferatii mei. Zile senine sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine imi prind postarile astea cand fac meniul pentru saptamana urmatoare! Multumim de idei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am !ai mâncat de muuuult hrenzale mi-ați adus aminte de copilărie mulțumesc muuult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere!~Mancam si noi in copilarie,acum le-am facut rapid intr-o seara dupa ce m-am intors de la sapa,am avut cartofi tare frumosi si mi s-a facut pofta de hrenzale.

      Ștergere
  5. Ce bine arata toate! ♥♥♥
    Ce sunt hrenzalele? Nu am auzit de ele pana la tine :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!