duminică, 4 februarie 2018

Masti si tratamente homemade incercate de mine





                                     
     Incerc pe cat posibil sa nu folosesc foarte multe produse de ingrijire  gata preparate din comert, de fapt eu v-am mai spus ca  prietenul mei cel mai bun pentru ten este uleiul de argan.Sampoane minune si creme "magice" nu am incercat, cumpar si eu produse normale, dar numai cele necesare.Nu sunt adepta machiajului, ma fardez extrem de rar, de aceea in trusa mea nu exista n produse de machiaj, ci doar cele cu adevarat necesare zic eu  (un rimel, un creion dermatograf, 1 sau 2 rujuri, o trusa de farduri ),cam atat , nu stiu o fi de ras,o fi de plans, asta-s eu...n-as suporta sa port dupa mine zilnic o a doua fata:), ma simt atat de libera si atat de naturala fara alte chestii pe fata.Si cum nu investesc in aceste produse, ma bucur ca pot avea grjia de corpul meu si cu produse naturale, sa le zic asa.As vrea sa va spun si voua ce am incercat pana acum, poate va intereseaza.


   A Masti pentru par:

   1)sucul de la 2 cepe , miere, ulei de masline, ou.Am pus cepele in blender, apoi am stors sucul din ele, l-am amestecat cu  restul ingredientelor si am aplicat atat pe scalp cat si pe par.Am acoperit capul cu o folie alimentara, apoi cu un prosop.Nu mi-a placut mirosul de la ceapa, dar am rezistat.Am lasat sa actioneze putin, apoi am spalat parul in mod normal.

     Beneficii:-previne caderea parului
                     -ajuta la regenerarea parului
                     -hraneste firul de par
                     -intareste firul de par

 2)Masca cu uleiuri calde:
       Am pus intr-un bol : ulei de masline, ulei de ricin, ulei de argan, ulei de cocos, am incalzit putin aceasta compozitie  la bain- marie pana uleiul de cocos a devenit lichid apoi am aplicat pe par, masand scalpul.Am lasat sa actioneze cca 30 de minute, apoi am spalat parul .
       Ce am observat ? Parul meu a fost mai stralucitor si mai matasos chiar dupa spalare si uscare.



 B  Exfoliant pentru fata:

  1) apa + bicarbonat de sodiu- amestec totul pana obtin o poasta, aplic pe ten si las sa actioneze.
  2)scrub cu malai si miere -masez fata si las sa actioneze putin.



  C Exfoliant pentru corp: zat de cafea, ulei de masline, ulei de cocos,miereSe maseaza bine si se lasa sa actioneze putin.
  Rezultat:piele fina exact ca a unui bebelus.

   Eu nu am avut nicio problema dupa ce am incercat aceste masti si tratamente asa ca daca credeti ca va sunt de folos, le puteti incerca.Mai am si alte retete pentru voi despre care voi povesti intr-un viitor apropiat.
                                                         O saptamana frumoasa!
       




6 comentarii:

  1. si eu imi prepar destul de des diverse, iubesc unturile si uleiurile si nu imi lipsesc din casa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu un mix de uleiuri pentru par. Multumim, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand se apropie primavara si eu parca simt nevoia sa am mai multa grija de mine :) Bicarbonatul il folosesc si eu, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bicarbonatul e bun la toate...de cateva luni parca sunt mai motivata sa am mai multa grija de mine:)

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!