sâmbătă, 16 aprilie 2016

Lasagna



   Mie mi-e pofta de o lasagna,voua?Mai avem putin si apoi putem prepara linistiti si preparate  din carne, pana ataunci sa ne delectam citind retete,nu?





Ingrediente:
4-6 foi de lasagna
400 g carne tocata
1 ceapa
un morcov
300 ml suc de rosii
cateva linguri de legume (ardei,gogosari)
400 g bulion 
sare
piper
  cascaval 
Ingrediente sos béchamel:
500 ml lapte
2 linguri faina
unt
nucsoara
Mod de preparare amestecul de carne:
Carnea tocata o pui  la  fiert cu un pahar si jumatate de apa, amesteci ca sa nu se lipeasca.Ceapa si usturoiul le toci  marunt si le calesti impreuna cu ardeiul si morcovul.Adaugi  carnea ,lasi  cateva minute pe foc apoi adaugi  si bulionul si lasi  sa scada pana compozitia se va ingrosa ,adaugi sare si piper dupa gust.
Mod de preparare sos béchamel:
 Pui untul la topit, adaugi  faina  in  ploaie amestecand sa nu se arda.Cand toata faina a fost incorporata,retragi  vasul de pe foc  adaugi laptele putin cate putin , adaugi  sare,nucsoara apoi pui pe foc . Lasi  sosul la foc mic amestecand  continuu pana da in clocot , mai lasi  putin  si sosul e gata.
Asamblare
In tava unsa asezi straturi alternante de foi de lasagna,sos,carne, iar pe ultimul strat din foi asezi un strat subtire de sos si presari cascavalul.Acoperi tava cu folie de aluminiu si dai la cuptor pentru 30 de minute.Indepartezi folia si mai lasi inca 5-10 minute,sa se rumeneasca frumos.



  Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Mie imi place tare mult cea de verdeturi! Daca bine imi aduc aminte, am facut odata acasa la o prietena. Cu muulte ciupercute taiate marunt si morcovi. Dar la mine inca nu am facut niciodata. Mi se pare ca amestecul (cu carne) este foarte asemanator cu salsa bolognesa. Cand fac salsa bolognesa (sotului ii place tare mult), nu fierb carnea, ci o prajesc. Eventual ii pun, dupa ce isi schimba culoarea, putin vin alb.
    Arata foarte bine lasagna ta!! :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!