sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Jurnal



                                 

Astazi:26.11.2016

Afara:Este innorat,ceata,umezeala.Nu prea imi place vremea asta.

Din bucatarie:Am niste carne fiarta din supa si ma gandeam sa pregatesc salata cu oua si mamaliguta cu branza,poate si o supica sau ciorbica...mai vad eu.

Din stupina:

Sunt recunoscatoare:pentru familie,pentru sanatate si pentru zilele libere ce vor urma.

Un psalm ,citat din Biblie sau carte religioasa:

Ce mai mesteresc:Am pe andrele un sal alb si mai am cateva randuri de facut la un poncho,nu prea imi place cum imi iese poncho-ul dar mai am speranta ca dupa ce il finalizez sa arate asa cum trebuie.

In casa:Ieri dupa serviciu am facut curatenie.,azi voi mai face una alta...ar fi trebuit sa spal geamuri ,
dar cu vremea asta...

Ascult:Matinalul de la Antena Stars.

Imi place/Mi-ar placea:Sa pot tine zilnic dieta fericirii:


Citesc:
Pentru perioada aceasta mi-am pregatit 2 carticele:


Mai astept niste carti pe care le-am comandat ,am profitat de black friday ,ma bcuru ca le-am luat la jumatate de pret. Timp pentru mine:Atunci cand lucrez nu-l prea am,este prea scurt si nu stiu cum sa-l impart intre treburi gospodaresti si teme...eu pe ultimul plan.
  Am invatat ca :Unii "prieteni"pe la spate iti fac rau...
                                                

7 comentarii:

  1. Nu am mai scris de ceva vreme în jurnal. Poate mâine. Mulţumesc că mi-ai reamintit de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ,nici eu nu am mai scris...O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la noi e vreme mohorata, dar partea buna e ca poti sta in casa cu andrelele in mana. Saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,chiar cec poate fi mai frumos decat sa stai la caldurica cu andrelele in mana.Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Imi place dieta si abia astept cartile comandate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim,la fel!La noi ninge...e superb!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!