vineri, 4 noiembrie 2016

Ce am mai gatit?

                                   

                    Fie ca vrei sau nu vrei,ai chef sau n-ai,de gatit trebuie sa gatesti...tot familionul se bazeaza pe tine ,nu?Ei, eu am noroc ca imi place sa gatesc si sa ii rasfat pe ai mei cu tot felul de bunatati.Daca tot am avut timp sa fac si cateva poze ,vin sa va arat si voua ce am mai papat noi,poate va dau  niste idei.
         





                                                                      Sarmale


                                           Pizza-am gatit doar cu ce am avut prin casa de aceea nu este atat de colorata,dar va asigur ca a fost foarte gustoasa.
                                            Salata de vinete cu maioneza facuta in casa .nici nu se poate altfel.Eu fac maioneza dintr-un galbenus de ou fiert si unul crud,mustar si ulei...toate la temperatura camerei.De cateva zile am auzit de la un chef  ca in maioneza mai poti pune lamaie ,nu am incercat niciodata,urmeaza.

                                                     Ciorba de conopida
                                                          Salata cu sfecla rosie...la inceput am pus in cuptorul bine incins cateva bucati de sfelca si le-am lasat pana au fost pe jumatate coapte apoi am adaugat cartofii si morcovii ,toate legumele le-am spalat bine inainte.Dupa coacere si racire,legumele se curata ,se taie in cubulete ,se pun intr-un bol mare in care se mai adauga castraveti murati,ceapa ,se adauga sare ,ulei si gata.Rapid,gustos si sanatos.

                                                           Paine cu ou+cacao-mic dejun

                                                      
                                                                    Pulpe de pui   pane
                                        
                                                       Guguluf cu mere copt in dry cooker

                                                       Ciorba de fasole verde cu tarhon-am calit ceapa ,morcovul , gogosarii si cateva bucati de costita ,am tras de pe foc si am adaugat putina boia ,am pus fasolea verde din nou in oala ,am adaugat apa,sare ,piper  si am lasat sa fiarba putin,apoi am mai completat cu suc de rosii,am lasat sa fiarba ...la final am adaugat patrunjel,tarhon,o crenguta mica de cimbru,am acoperit ciorba si am lasat-o putin pentru ca aromele sa se amestece.Mmmm....bun de te lingi pe degete.
                                                            Clatite cu dulceata de capsuni
                                      Daca aveti intrebari sau sugestii le astept cu placere.Spor la gatit!

6 comentarii:

  1. Vaiii ciorba aia de fasole cu tarhon trebuie sa fie delicioasa. As face dar n am afumatura, ramane pe sapt viit musai:)). Anul acesta am descoperit tarhonul, tare mi mai place. Ciorba de conopida n am mancat niciodata. Multumesc de idei:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca,la mine costita nu a fost afumata,dar a iesit o ciorba foarte buna...daca o vei face cu afumatura va iesi dementiala,dupa ce taiem porcii o sa am si eu afumatura destula.In ultima vreme am descoperit si eu tot felul de condimente care dau un gust extraodinar mancarurilor,de fapt stiam de ele,pe unele le aveam in camara,dar nu le foloseam...Cu mare placere !

      Ștergere
  2. Ce gustoase par.Ce mi-a atras cel mai mult atentia a fost painea cu ou+cacao.Mi-a readus in minte copilaria si chiar o sa ma pun sa imi fac si eu o portie.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,paine cu ou si cacao ...fac destul de des ,imi aduce si mie aminte de copilarie dar si de anii petrecuti la internat.Multumesc pentru vizita !

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!